czwartek, 16 stycznia 2014

Dziś Melody prezentuje kolejne beznadziejne fotki, do których się nieprzyznaję

Długo mnie nie było, oj długo :(
By straty zrekompensować kolejne bezdnadziejaśniakie (tak istnieje takie słowo >.<)
Są ziarniste, bo robione wieczorem, ale jak rano wstaje o 6:30- ciemno. Wracam ze szkoły 17:30 lub później- ciemno. Weekendy, wyjazdy  i nauka :(   No łatwo to nie jest ;P

















 Na tym zdjęciu widać jak mój aparat nareszcie ogarnął głębię ostrości...



 zdjęcie zainspirowane, tym co robi moja siostra przed lustrem, czyli sweet focia z rąsi 
A tak wgl, to ciekawa jestem czy ktoś zauważył Morganowe chipy od Mikilu (za które bardzo swoją droga dziękujemy)


~Chila Jean~

3 komentarze:

  1. ładnie wyszła ale zmień jej makijaż :P Co do zdjęć.... ŚLICZNE (moim zdaniem) mimo, że kilka nie przypadło mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GDZIE jest zakładka "czekam na" albo cos takiego?

      Usuń
  2. Upsik, sie zapomniało :P jak bede miała czas to dodam :3

    OdpowiedzUsuń