sobota, 13 kwietnia 2013

Pokój Jill

Jill, postanowiła pokazać swój pokój. Na razie jest na parapecie, miejmy nadzieję, że to się zmieni...
 Jill- Hej! Chciałam pokazać wam swój pokój!!!
 Jill- tu mam magazyny
 Jill- A tu śpię
 Jill- A tam...
 Jill-...manekin!!!
 Jill-Tutaj trzymam torebki
 Jill- tu stolik japoński, czyli taki niski, co do niego kucać trzeba...
 Jill-tu mój piesek, Morris
 Jill-prawda, że słodki ^.^??
 Jill-tu mam zbió rzeczy nieużywanych. Jakoś nie mam serca ich wyrzucać...
 Jill-tu perfumy...
 Jill-...jedyna rzecz, w moim rozmiarze, czyli zegar-anioł...
 Jill-I sterta innych rzeczy: piłki, książka, pamiętnik, miś i ta downowa konewa.
 Jill-no to tyle... pa!
 Ja- Jill! Miałaś sprzątać!!!

Jill- Uuuups...

Tym oto nieudanym fotostory kończymy dzisiejszy wpis...
I bonusik:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz