wtorek, 21 maja 2013

Postanowiłam!

Postanowiłam bardziej kreatywnie podejść, do pullipów!! Zawsze wydawało mi się, że są twórcze same z siebie, ale samo robienie zdjęć lalce z kupionymi chipami, a zrobionymi własnoręcznie paczałkami to różnica. Zakupiłam na cool cat zwykłe przeźroczyste, szklane chipy i naklejki! Wiga też zrobię sama. Wystarczy opciąć włoski na łysolka, dokleić inne włoski! Co prawda, to dość, drastyczne, i boję się robienia tego wiga, więc narazie kupię chyba gotowca...
A tak wogóle, zgłaszam się na kolejne CANDY!!

1 komentarz:

  1. Gratuluję zamówienia chipów, jestem pewna, że wyjdą Ci ślicznie :33
    A co do wiga, to powstrzymałabym się z drastycznym obcinaniem starego. Jeśli chcesz sama zrobić wig, poszukaj instrukcji na perukę z wełny czesankowej. Ten 'czepek' będziesz musiała uszyć sama, ale to nie jest takie trudne, a przynajmniej zachowasz stary wig :DD I przede wszystkim, z przyklejaniem byłoby chyba kiepsko, włoski trzeba by raczej wszyć.
    Powodzenia w candy :3
    Pozdrowienia <3

    OdpowiedzUsuń